2022-02-11 21:11:10

KONZALTING, PRODAJA I MARKETING U TURIZMU

Saznali smo tajne uspješnog poslovanja…

Dana 7. veljače 2022.g. Srednju školu Prelog  posjetila je mlada poduzetnica i vlasnica tvrtke Ponder Concept Vlatka Zamuda u svrhu predavanja o poslovanju u području Marketinga u turizmu.

Gđa. Zamuda  je rado prihvatila poziv profesorica Sanje Kovačić i Marine Branilović  čija je organizacija provedena u okviru Turističke grupe.

Vlatka je mlada stručnjakinja u području turizma u prodaji i osmišljavanju marketinga za male i mikro poduzetnike. Iza sebe ima bogatu karijeru u području upravljanja hotelskim poslovanjem i vođenjem recepcije hotela. Upravo sva ova stečena znanja i  iskustva Vlatka je objedinila i kroz svoju tvrtku ih danas prenosi svima koji žele „rasti“ u turizmu.

Iz tog smo je razloga i mi pozvali da bude gošća našim polaznicima Turističke grupe, učenicima četvrtog razreda turističko-hotelijerskog usmjerenja i učenicima trećeg razreda, smjera konobar koji slušaju predmet Marketing u turizmu. Ovim stručnim predavanjem  željeli smo upoznati učenike s trenutnom situacijom na turističkom tržištu, novim trendovima u oglašavaju u turizmu, problemima s kojima se susreću turistički djelatnici i prilikama koje mogu i moraju iskoristiti te način kako poslovanje učiniti uspješnim.

Našoj gošći je to uspjelo.  Kako? Pa naši učenici su sa zanimanjem pratili njezina izlaganja o turizmu danas i turizmu nekada, o načinima kako gost bira svoju destinaciju i objekt za smještaj, saznali smo na koje stvari moramo paziti prilikom selekcije, ali i koje propuste rade ponuđači smještaja. Naučili smo koji faktori utječu na donošenje naših odluka o smještaju i destinaciji, kako planiramo odmor,  koliko je važno da ponuđači segmentiraju tržište te nam je otkrila poneki trik kojim se služi da postigne cilj  kako s malo postići puno  i ono najvažnije,  što turistički ponuđači trebaju činiti da postignu  Wow efekt kod gosta. Sve navedeno prikazala je primjerima iz svog poslovanja.  Naučila nas  je da valja uvijek i jedino biti i ostati autentičan.

Svojom ljubavlju i žarom kojim radi, zaradila je i svoj wow efekt od strane naših učenika. Učenici su spoznali da je marketing i turizam kreativno područje rada i da mogu uspjeti u svemu što žele ako to rade sa srcem.

Zahvalni smo Vlatki što je izdvojila svoje dragocjeno vrijeme i upoznala nas kako izgleda marketing i prodaja u turizmu u stvarnom poslovanju u današnjim uvjetima pandemije. 

Vjerujemo kako su naši učenici obogaćeni novim saznanjima, a na tome su posebno zahvalne profesorice Tanja Gregur i Marina Branilović. 

Vlatki želimo puno uspjeha u daljnjem radu, a našim učenicima uspjeh u učenju i vjeru u sebe.


Srednja škola Prelog