2014-04-15 10:55:33 Ekonomisti SŠ Prelog u poduzetničkom inkubatoru Čakovec Godišnjim je nastavnim planom i programom za učenike SŠ Prelog smjera ekonomist u šk. god. 2013./2014. predviđena terenska nastava, odnosno posjet poduzetničkom inkubatoru, u sklopu predmeta Poduzetništvo i Osnove ekonomije. Najbliži se takav inkubator nalazi u TICM-u u Čakovcu pa su 9.4.2014. profesorice Tanja Gregur i Mirela Petković okupile učenike 3.EK i 2.EK razreda i povele ih u Čakovec. Tehnološko-inovacijski centar Međimurje (TICM) od 2010. godine djeluje kao dio Centra znanja Međimurske županije u bivšoj vojarni u Čakovcu. Njihova je vizija postati jezgrom razvoja na znanju utemeljenih poduzeća i djelovanju kojim će utjecati na povećanje dodane vrijednosti međimurskog gospodarstva, a misija im je, između ostalog, povezivanje sa školskim i visoko školskim institucijama u Međimurju. Upravo tu smo se našli i mi. Kako smo sve vezano uz poduzetničke inkubatore naučili u školi tijekom nastave, želja nam je bila vidjeti kako to funkcionira na terenu. Primio nas je gosp. Goran Levačić, voditelj inkubacije i edukacije u TICM-u. On nas je upoznao s poviješću zgrade te nam je objasnio kako su se TICM poduzetnički inkubator i REDEA našli u prostorima bivše vojarne, a zatim nas je odveo u obilazak same zgrade. Imali smo priliku vidjeti najsuvremenije opremljenu informatičku predavaonicu te slušati iskustva inkubiranih poduzetnika “ iz prve ruke” koji su spremno odgovarali na sva naša pitanja.
Svi su se predavači složili su se oko jedne bitne stvari, a to je da u životu moramo raditi ono što volimo i ono što nas veseli i s tim početi što je ranije moguće. Zaključili smo da uz školske obaveze imamo dovoljno slobodnog vremena kojeg moramo iskoristiti kako bismo se usavršavali i stalno učili nešto novo. Svidio nam se ovakav oblik nastave te se nadamo da ćemo uskoro ponoviti nešto slično. “Na krilima” poduzetničkih ideja odvezli smo se natrag u školu, smišljajući načine kako da pokrenemo našu ekonomiju.
Vlatka Čavlović, 3.EK
|
Srednja škola Prelog |