2013-02-19 20:43:00

Sve za gosta - primjer odlične prakse

Hotelijeri 4. THK Srednje škole Prelog prošlog su tjedna na nastavi Recepcijskog poslovanja s profesoricom Sanjom Pigac osmislili turistički štand uz koji su prezentirali tehniku poslovanja putničkih agencija.

Hotelijeri 4.THK Srednje škole Prelog prošlog su tjedna na nastavi Recepcijskog poslovanja bili jako vrijedni. U svojoj učionici napravili su turistički štand na kojem su prezentirali tehniku poslovanja putničkih agencija. Hostese na štandu bile su Valentina Ciglar i Kristina Varga.

Osmislili su i recepcijski pult na kojem je Dominik Patafta prezentirao rad stručnog i vještog recepcionara.

Ostali učenici iz tog razreda bili su u ulozi gostiju i posjetitelja. Sve to budnim je okom promatrala njihova profesorica Sanja Pigac.

U svom poslu vode se uvijek načelom „gost je uvijek u pravu“. Na štandovima je bio prezentiran materijal kojeg su naši hotelijeri sami izradili,  dio materijala koji su izradile bivše generacije THK usmjerenja, te razni drugi promocijski materijali putničkih agencija i dokumentacija hotelskih recepcija. Posebna vrijednost u njihovom radu je računalni program za recepcijsko poslovanje IS hotelijerstvo, kojeg je našoj školi lani donirala  tvrtka Milenij d.o.o. iz Čakovca. Zahvaljujući tom programu nastava Recepcijskog poslovanja u Srednjoj školi Prelog je, osim teorijom, upotpunjena i s puno praktičnih vježbi.

Postoji li bolji način da se postane izvrstan ugostitelj?


Srednja škola Prelog