DIGITALNA ERA U NAŠIM UČIONICAMA
Autor: Željka Ivančok Varga, 3. 2. 2020.
Istražili smo učestalost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije među našim učenicima...
E-vještine i digitalna pismenost ključni su elementi škole 21. stoljeća, a neosporno je i da ubrzan razvoj tehnologije utječe na nove načine učenja.
Što kaže naša Z-generacija o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi, pročitajte u nastavku.
Rezultati istraživanja provedenog među učenicima završnih razreda naše škole pokazuju da gotovo 97% učenika koristi digitalne alate u nastavi. Jednom tjedno digitalne alate koristi 42% učenika, dva puta tjedno 38%, a više puta tjedno 20% maturanata. Najčešće korišteni digitalni alati su Kahoot (95%), PowerPoint (86,7%), Office 365 (71,7%), YouTube (51,7%), LearningApps (50%) i Wordwall (40%).
Za izradu digitalnih sadržaja učenici najčešće koriste pametni telefon i to njih 85%. Većina ispitanih učenika koristi digitalne alate i digitalne sadržaje za učenje kod kuće. Smatraju da je korisnost usvajanja novih sadržaja pomoću digitalnih tehnologija veća, a isto tako njih 82% potvrđuje da uporaba digitalnih obrazovnih sadržaja i digitalnih alata potiče njihovu aktivnost na nastavi te doprinosi zanimljivosti i dinamičnosti nastave.
Istraživanje su provele profesorica Dragica Koštarić i pedagoginja Tanja Lilić.
U prilogu proučite rezultate odgovora naših učenika!
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 15383773