DOSJETLJIVOST I KREATIVNOST U NASTAVI NA DALJINU
Autor: Željka Ivančok Varga, 14. 4. 2020.
Mašta i znanje u savršenim kombinacijama…
Da nastava na daljinu itekako može potaknuti kreativnost i maštu pokazali su učenici 3.G razreda sjajnim radovima iz predmeta Likovna umjetnost. Zadatak je bio rekonstruirati i reinterpretirati barokna likovna djela. Najviše učenika odabralo je temu mrtve prirode (franc. nature morte, eng. still life, njem. Stillleben) koja u baroku doživljava procvat te postaje samostalna slikarska tema.
No, kreativnosti i proljetnih boja ne nedostaje ni u nastavi Hrvatskoga jezika. Naime, učenici 4. G razreda odlično su prihvatili izazov da nakon interpretacije Marinkovićeve novele „Ruke“ sami osmisle i prikažu svoje ruke u različitim položajima, bojama i mjestima.
Socijalno distanciranje i online nastava u ovom slučaju ni na koji način ne umanjuju njihovu dosjetljivost i kreativnost na što su ponosne i predmetne profesorice K. Jančec i Ž. Ivančok Varga.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 15384368