KONZALTING, PRODAJA I MARKETING U TURIZMU
Autor: Željka Ivančok Varga, 11. 2. 2022.
Saznali smo tajne uspješnog poslovanja…
Dana 7. veljače 2022.g. Srednju školu Prelog posjetila je mlada poduzetnica i vlasnica tvrtke Ponder Concept Vlatka Zamuda u svrhu predavanja o poslovanju u području Marketinga u turizmu.
Gđa. Zamuda je rado prihvatila poziv profesorica Sanje Kovačić i Marine Branilović čija je organizacija provedena u okviru Turističke grupe.
Vlatka je mlada stručnjakinja u području turizma u prodaji i osmišljavanju marketinga za male i mikro poduzetnike. Iza sebe ima bogatu karijeru u području upravljanja hotelskim poslovanjem i vođenjem recepcije hotela. Upravo sva ova stečena znanja i iskustva Vlatka je objedinila i kroz svoju tvrtku ih danas prenosi svima koji žele „rasti“ u turizmu.
Iz tog smo je razloga i mi pozvali da bude gošća našim polaznicima Turističke grupe, učenicima četvrtog razreda turističko-hotelijerskog usmjerenja i učenicima trećeg razreda, smjera konobar koji slušaju predmet Marketing u turizmu. Ovim stručnim predavanjem željeli smo upoznati učenike s trenutnom situacijom na turističkom tržištu, novim trendovima u oglašavaju u turizmu, problemima s kojima se susreću turistički djelatnici i prilikama koje mogu i moraju iskoristiti te način kako poslovanje učiniti uspješnim.
Našoj gošći je to uspjelo. Kako? Pa naši učenici su sa zanimanjem pratili njezina izlaganja o turizmu danas i turizmu nekada, o načinima kako gost bira svoju destinaciju i objekt za smještaj, saznali smo na koje stvari moramo paziti prilikom selekcije, ali i koje propuste rade ponuđači smještaja. Naučili smo koji faktori utječu na donošenje naših odluka o smještaju i destinaciji, kako planiramo odmor, koliko je važno da ponuđači segmentiraju tržište te nam je otkrila poneki trik kojim se služi da postigne cilj kako s malo postići puno i ono najvažnije, što turistički ponuđači trebaju činiti da postignu Wow efekt kod gosta. Sve navedeno prikazala je primjerima iz svog poslovanja. Naučila nas je da valja uvijek i jedino biti i ostati autentičan.
Svojom ljubavlju i žarom kojim radi, zaradila je i svoj wow efekt od strane naših učenika. Učenici su spoznali da je marketing i turizam kreativno područje rada i da mogu uspjeti u svemu što žele ako to rade sa srcem.
Zahvalni smo Vlatki što je izdvojila svoje dragocjeno vrijeme i upoznala nas kako izgleda marketing i prodaja u turizmu u stvarnom poslovanju u današnjim uvjetima pandemije.
Vjerujemo kako su naši učenici obogaćeni novim saznanjima, a na tome su posebno zahvalne profesorice Tanja Gregur i Marina Branilović.
Vlatki želimo puno uspjeha u daljnjem radu, a našim učenicima uspjeh u učenju i vjeru u sebe.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 15383773