preskoči na sadržaj

Srednja škola Prelog

 > Naslovnica
Vijesti

KONZALTING, PRODAJA I MARKETING U TURIZMU

Autor: Željka Ivančok Varga, 11. 2. 2022.

Saznali smo tajne uspješnog poslovanja…

Dana 7. veljače 2022.g. Srednju školu Prelog  posjetila je mlada poduzetnica i vlasnica tvrtke Ponder Concept Vlatka Zamuda u svrhu predavanja o poslovanju u području Marketinga u turizmu.

Gđa. Zamuda  je rado prihvatila poziv profesorica Sanje Kovačić i Marine Branilović  čija je organizacija provedena u okviru Turističke grupe.

Vlatka je mlada stručnjakinja u području turizma u prodaji i osmišljavanju marketinga za male i mikro poduzetnike. Iza sebe ima bogatu karijeru u području upravljanja hotelskim poslovanjem i vođenjem recepcije hotela. Upravo sva ova stečena znanja i  iskustva Vlatka je objedinila i kroz svoju tvrtku ih danas prenosi svima koji žele „rasti“ u turizmu.

Iz tog smo je razloga i mi pozvali da bude gošća našim polaznicima Turističke grupe, učenicima četvrtog razreda turističko-hotelijerskog usmjerenja i učenicima trećeg razreda, smjera konobar koji slušaju predmet Marketing u turizmu. Ovim stručnim predavanjem  željeli smo upoznati učenike s trenutnom situacijom na turističkom tržištu, novim trendovima u oglašavaju u turizmu, problemima s kojima se susreću turistički djelatnici i prilikama koje mogu i moraju iskoristiti te način kako poslovanje učiniti uspješnim.

Našoj gošći je to uspjelo.  Kako? Pa naši učenici su sa zanimanjem pratili njezina izlaganja o turizmu danas i turizmu nekada, o načinima kako gost bira svoju destinaciju i objekt za smještaj, saznali smo na koje stvari moramo paziti prilikom selekcije, ali i koje propuste rade ponuđači smještaja. Naučili smo koji faktori utječu na donošenje naših odluka o smještaju i destinaciji, kako planiramo odmor,  koliko je važno da ponuđači segmentiraju tržište te nam je otkrila poneki trik kojim se služi da postigne cilj  kako s malo postići puno  i ono najvažnije,  što turistički ponuđači trebaju činiti da postignu  Wow efekt kod gosta. Sve navedeno prikazala je primjerima iz svog poslovanja.  Naučila nas  je da valja uvijek i jedino biti i ostati autentičan.

Svojom ljubavlju i žarom kojim radi, zaradila je i svoj wow efekt od strane naših učenika. Učenici su spoznali da je marketing i turizam kreativno područje rada i da mogu uspjeti u svemu što žele ako to rade sa srcem.

Zahvalni smo Vlatki što je izdvojila svoje dragocjeno vrijeme i upoznala nas kako izgleda marketing i prodaja u turizmu u stvarnom poslovanju u današnjim uvjetima pandemije. 

Vjerujemo kako su naši učenici obogaćeni novim saznanjima, a na tome su posebno zahvalne profesorice Tanja Gregur i Marina Branilović. 

Vlatki želimo puno uspjeha u daljnjem radu, a našim učenicima uspjeh u učenju i vjeru u sebe.




VIRTUALNA ŠETNJA

UPISI u 1. razred za 2024./2025. školsku godinu

UPISI FILM - (za osmaše)

UPUTE ZA ZAVRŠNI RAD

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

FILM

Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 25. 10. 2012.

Ukupno: 15383773
CMS za škole logo
Srednja škola Prelog / Čakovečka 1, HR-40323 Prelog / ss-prelog.skole.hr / ured@ss-prelog.skole.hr
preskoči na navigaciju