Ekonomisti doznali kako top, moderno i relativno skupo/jeftino urediti dom
Autor: Đurđica Katanec, 24. 10. 2014.
Izvanučionična nastava na sajmu Ambienta i u robnoj kući Ikea ekonomistima 3. razreda otkrila čari promocije, ponude i potražnje namještaja i prateće industrije
U srijedu 15. listopada 2014. mi, učenici 3. EK razreda Srednje škole Prelog, posjetili smo Zagrebački velesajam Ambientu. U sajmu su sudjelovali brojni poduzetnici iz cijele Hrvatske koji se bave različitim proizvodnim djelatnostima (eko voće i povrće, namještaj, madraci, proizvodi na bazi lavande, meda…). Poduzetnici su nas upoznali sa svojim proizvodima koje smo uglavnom degustirali. Neki nisu mogli odoljeti šarmu prodavatelja pa su si ponešto i kupili.
Nakon dvosatnog razgledavanja Abiente posjetili smo jedan od najvećih koncerna iz Švedske koja se bavi prodajom namještaja i kućanskih dekoracija – robnu kuću IKEA. Nju sačinjava više odjela koji su raspoređeni po njihovoj namjeni u kućanstvu. IKEA ima drugačiji način prodaje od ostalih prodavaonica kod nas u Hrvatskoj. Prije dolaska na blagajne, prolazili smo kroz skladište gdje smo uočili potpuno drukčiji način skladištenja proizvoda, svojevrsno samoposlužno skladište. Na taj način kupac aktivnije sudjeluje i više se angažira u kupovini. IKEA sadrži i restoran, prodavaonicu za brzu hranu te igraonicu za malu djecu.
Pri polasku kući neki su iz robne kuće ponijeli pokoju sitnicu, a neki su pričali o svom novostečenom znanju i pozitivnim doživljajima. Svoje pozitivne doživljaje prenijet ćemo na svoje roditelje i prijatelje te ćemo ih potaknuti da posjete IKEU i kupe njima zanimljive proizvode.
Maja Vrček i Lara Šestan, 3.EK
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 15384379