Sve za gosta - primjer odlične prakse
Autor: Đurđica Katanec, 19. 2. 2013.
Hotelijeri 4. THK Srednje škole Prelog prošlog su tjedna na nastavi Recepcijskog poslovanja s profesoricom Sanjom Pigac osmislili turistički štand uz koji su prezentirali tehniku poslovanja putničkih agencija.
Hotelijeri 4.THK Srednje škole Prelog prošlog su tjedna na nastavi Recepcijskog poslovanja bili jako vrijedni. U svojoj učionici napravili su turistički štand na kojem su prezentirali tehniku poslovanja putničkih agencija. Hostese na štandu bile su Valentina Ciglar i Kristina Varga.
Osmislili su i recepcijski pult na kojem je Dominik Patafta prezentirao rad stručnog i vještog recepcionara.
Ostali učenici iz tog razreda bili su u ulozi gostiju i posjetitelja. Sve to budnim je okom promatrala njihova profesorica Sanja Pigac.
U svom poslu vode se uvijek načelom „gost je uvijek u pravu“. Na štandovima je bio prezentiran materijal kojeg su naši hotelijeri sami izradili, dio materijala koji su izradile bivše generacije THK usmjerenja, te razni drugi promocijski materijali putničkih agencija i dokumentacija hotelskih recepcija. Posebna vrijednost u njihovom radu je računalni program za recepcijsko poslovanje IS hotelijerstvo, kojeg je našoj školi lani donirala tvrtka Milenij d.o.o. iz Čakovca. Zahvaljujući tom programu nastava Recepcijskog poslovanja u Srednjoj školi Prelog je, osim teorijom, upotpunjena i s puno praktičnih vježbi.
Postoji li bolji način da se postane izvrstan ugostitelj?
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 15383773